5 Canciones Y Música De Los 2000 En Inglés.

En algún momento te debes haber preguntado cuales son las mejores canciones y música de los 2000 en Inglés, por lo tanto en Aprendo Inglés hemos recopilado 10 canciones que fueron Top Five en sitios tan importantes como Mtv.

En aquella época  eran las canciones de diferentes ritmos más brillantes y por ende de los grupos con más fama y más importancia en la meca de la música. Recuerdo que como inicio a mi carrera me tocaba verlos de noche para  estudiar fonología.

Los redactores de la revista británica NME propagaron un directorio con las que a su juicio, son las 100 mejores canciones de la primera década de este siglo, y en la que aparecen nombres de figuras como Muse, Britney Spears, Amy Winehouse, Back Street Boys, Radiohead, Limp Bizkit, The Strokes, *NSYNC, Arcade Fire, Eminen, WestLife (grupo Británico) Arctic Monkeys, The Killers, Justice o MGMT.

Todo un mosaico de canciones que reúne diferentes estilos y corrientes de la música de los 2000 en Inglés. Te presentamos la lista completa, para hacerla más emocionante en los 5 primeros te enseñaremos las letras de ellas, en el resto dolo te daremos los nombres y al final te dejaremos el compendio del Top de Mtv, esperemos los disfrutes.

Canciones Y Música De Los 2000 En Inglés.

Te invitamos a leer: 5 Canciones De Mariah Carey En Inglés Para San Valentín.

Índice

    Canciones Y Música De Los 2000 En Inglés.

    A continuación te daremos el top ten de las canciones más importantes con sus letras de Mtv en el 2000, comenzando por la reina del Pop Britney Spear.

    Síguenos en Facebook y descubre una lección gratis cada semana

    1.-Britney Spears - Oops!...I Did It Again

    Letter in English.

    Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
    Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

    I think I did it again
    I made you believe
    We're more than just friends
    Oh, baby
    It might seem like a crush
    But it doesn't mean that I'm serious

    'Cause to lose all my senses
    That is just so typically me
    Oh, baby, baby

    Oops, I did it again
    I played with your heart
    And got lost in this game
    Oh baby, baby
    Oops, you think I'm love
    That I'm sent from above
    I'm not that innocent

    You see my problem is this
    I'm dreaming away
    Wishing that heroes, they truly exist
    I cry, watching the days
    Can't you see I'm a fool?
    In so many ways

    But to lose all my senses
    That is just so typically me
    Baby, oh

    Oops, I did it again
    I played with your heart
    And got lost in this game
    Oh baby, baby
    Oops, you think I'm love
    That I'm sent from above
    I'm not that innocent

    Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
    Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah, yeah

    All aboard
    Britney, before you go
    There's something I want you to have
    Oh, it's beautiful, but wait a minute, isn't this
    Yeah, yes it is
    But I thought the old lady dropped it
    Into the ocean in the end
    Well baby, I went down and got it for you
    Oh, you shouldn't have

    Oops, I did it again to your heart
    Got lost in this game, oh baby
    Oops, you think that I'm sent from above
    I'm not that innocent

    Oops, I did it again
    I played with your heart
    And got lost in this game
    Oh baby, baby
    Oops, you think I'm love
    That I'm sent from above
    I'm not that innocent

    2.- Backstreet Boys - The One (Official Video)

    Letter in English.

    I'll be the one

    I guess you were lost when I met you
    Still there were tears in your eyes
    So out of trust and I knew
    No more than mysteries and lies

    There you were, wild and free
    Reachin' out like you needed me
    A helping hand to make it right
    I am holding you all through the night

    I'll be the one (I'll be the one)
    Who will make all your sorrows undone
    I'll be the light (I'll be the light)
    When you feel like there's nowhere to run
    I'll be the one

    To hold you and make sure that you'll be allright
    'Cause my fear is gone
    And I want to take you from darkness to light

    There you were, wild and free
    Reachin' out like you needed me
    A helping hand to make it right
    I am holding you all through the night

    I'll be the one (I'll be the one)
    Who will make all your sorrows undone
    I'll be the light (I'll be the light)
    When you feel like there's nowhere to run
    I'll be the one

    To hold you, and make sure that you'll be allright

    You need me like I need you
    We can share our dreams comin' true
    I can show you what true love means
    Just take my hand, baby please

    I'll be the one
    I'll be the light
    Where you can run
    To make it alright
    I'll be the one
    I'll be the light
    Where you can run

    I'll be the one (I'll be the one)
    Who will make all your sorrows undone
    I'll be the light (I'll be the light)
    When you feel like there's nowhere to run
    I'll be the one

    I'll be the one
    I'll be the light
    Where you can run
    To make it alright
    I'll be the one
    I'll be the light
    Where you can run
    To make it all right
    I'll be the one
    To hold you
    And make sure that you'll be alright
    I'll be the one.

    3.-Limp Bizkit-Take A Look Around

    Letter In English.

    All the tension in the world today
    All the little girls fillin' up the world today
    When the good comes to bad, the bad comes to good
    But I'mma live my life like I should (Like I should)
    Now all the critics wanna hit it, ya shit can how we did it
    Just because they don't get it
    But I'll stay fitted, new era committed
    Now this red cap gets a rap from these critics
    Do we always gotta cry
    Do we always gotta live inside a lie
    Life's just a blast that's movin' really fast
    You better stay on top or life will kick you in the ass
    Follow me into a solo
    Remember that kid, so what you wanna do
    And where you gonna run when you starin' down the cable of a mic
    Pointed at your grill like a gun
    Limp Bizkit is rockin' the set, it's like Russian Roulette
    When you're placin' your bet
    So don't be upset when you're broke and you're done
    Cause I'mma be the one till I jet

    I know why you wanna hate me
    I know why you wanna hate me
    I know why you wanna hate me
    Cause hate is all the world has even seen lately
    I know why you wanna hate me
    I know why you wanna hate me
    Now I know why you wanna hate me
    Cause hate is all the world has even seen lately
    And now you wanna hate me
    Cause hate is all the world has even seen lately

    Does anybody really know the secret
    Or the combination for this life and where they keep it
    It's kinda sad when you don't know the meanin'
    But everything happens for a reason
    I don't even know what I should say
    Cause I'm an idiot, a loser, microphone abuser
    I analyze every second I exist
    Beatin' up my mind every second with my fists
    And everybody wanna run
    Everybody wanna hide from the gun
    You can take that ride through this life if you want
    But you can't take the edge off the knife, no sir
    And now you want your money back
    But you're denied cause your brains fried from the sack
    And there ain't nothin' I can do
    Cause life is a lesson, you learn it when you're through

    I know why you wanna hate me
    I know why you wanna hate me
    I know why you wanna hate me
    Cause hate is all the world has even seen lately
    I know why you wanna hate me
    I know why you wanna hate me
    Now I know why you wanna hate me
    Cause hate is all the world has even seen lately
    And now you wanna hate me
    Cause hate is all the world has even seen lately.

    4.-*NSYNC - It's Gonna Be Me (Official Music Video)

    Letter in English.

    You might been hurt, babe
    That ain't no lie
    You've seen them all come and go, oh
    I remember you told me
    That it made you believe in
    No man, no cry
    Maybe that's why

    Every little thing I do
    Never seems enough for you
    You don't wanna lose it again
    But I'm not like them
    Baby, when you finally
    Get to love somebody
    Guess what
    It's gonna be me

    You've got no choice, babe
    But to move on and you know
    There ain't no time to waste
    Cause you're just too blind to see
    But in the end you know it's gonna be me and
    You can't deny
    So just tell me why

    Every little thing I do
    Never seems enough for you
    You don't wanna lose it again
    But I'm not like that
    Baby, when you finally
    Get to love somebody
    Guess what
    It's gonna be me

    There comes a day
    When I'll be the one
    You'll see
    It's gonna, gonna, gonna, gonna, gonna
    It's gonna be me

    All that I do
    Is not enough for you
    Don't wanna lose it
    But I'm not like them
    When finally (finally) you get to love
    Guess what, guess what

    Every little thing I do
    Never seems enough for you
    You don't wanna lose it again
    But I'm not like that
    Baby, when you finally
    Get to love somebody
    Guess what
    It's gonna be me

    5.-Eminem - The Real Slim Shady (Official Video - Clean Version)

    Letter in English.

    May I have your attention, please?
    May I have your attention, please?
    Will the real Slim Shady please stand up?
    I repeat, will the real Slim Shady please stand up?
    We're gonna have a problem here

    Y'all act like you never seen a white person before
    Jaws all on the floor, like Pam like Tommy just burst in the door
    And started whoopin' her ass worse than before
    They first were divorced, throwin' her over furniture (agh!)
    It's the return of the: Ah, wait, no way, you're kidding
    He didn't just say what I think he did, did he?
    And Dr. Dre said
    Nothing, you idiots!
    Dr. Dre's dead, he's locked in my basement (ha ha!)
    Feminist women love Eminem
    Chicka, chicka, chicka, Slim Shady, I'm sick of him
    Look at him, walkin' around, grabbin' his you-know-what
    Flippin' the you-know-who, yeah, but he's so cute though
    Yeah, I probably got a couple of screws up in my head loose
    But no worse than what's goin' on in your parents' bedrooms
    Sometimes I wanna get on TV and just let loose
    But can't, but it's cool for Tom Green to hump a dead moose
    My bum is on your lips, my bum is on your lips
    And if I'm lucky, you might just give it a little kiss
    And that's the message that we deliver to little kids
    And expect them not to know what a woman's clitoris is
    Of course they're gonna know what intercourse is
    By the time they hit fourth grade
    They've got the Discovery Channel, don't they?
    We ain't nothin' but mammals
    Well, some of us, cannibals
    Who cut other people open like cantaloupes
    But if we can hump dead animals and antelopes
    Then there's no reason that a man and another man can't elope
    But if you feel like I feel, I got the antidote
    Women, wave your pantyhose, sing the chorus, and it goes

    I'm Slim Shady, yes, I'm the real Shady
    All you other Slim Shadys are just imitating
    So won't the real Slim Shady please stand up
    Please stand up, please stand up?

    'Cause I'm Slim Shady, yes, I'm the real Shady
    All you other Slim Shadys are just imitating
    So won't the real Slim Shady please stand up
    Please stand up, please stand up?

    Will Smith don't gotta cuss in his raps to sell records
    Well, I do, so fuck him and fuck you too!
    You think I give a damn about a Grammy?
    Half of you critics can't even stomach me, let alone stand me
    But Slim, what if you win, wouldn't it be weird?
    Why? So you guys could just lie to get me here?
    So you can sit me here next to Britney Spears?
    Shit, Christina Aguilera better switch me chairs
    So I can sit next to Carson Daly and Fred Durst
    And hear 'em argue over who she gave head to first
    Little bitch put me on blast on MTV
    Yeah, he's cute, but I think he's married to Kim, hee-hee
    I should download her audio on MP3
    And show the whole world how you gave Eminem VD (agh!)
    I'm sick of you little girl and boy groups
    All you do is annoy me, so I have been sent here to destroy you
    And there's a million of us just like me
    Who cuss like me, who just don't give a fuck like me
    Who dress like me, walk, talk and act like me
    And just might be the next best thing, but not quite me

    'Cause I'm Slim Shady, yes, I'm the real Shady
    All you other Slim Shadys are just imitating
    So won't the real Slim Shady please stand up
    Please stand up, please stand up?

    'Cause I'm Slim Shady, yes, I'm the real Shady
    All you other Slim Shadys are just imitating
    So won't the real Slim Shady please stand up
    Please stand up, please stand up?

    I'm like a head trip to listen to
    ‘Cause I'm only givin' you things you joke about
    With your friends inside your livin' room
    The only difference is I got the balls to say it in front of y'all
    And I don't gotta be false or sugarcoat it at all
    I just get on the mic and spit it
    And whether you like to admit it, I just shit it
    Better than 90% of you rappers out can
    Then you wonder: How can kids eat up these albums like Valiums?
    It's funny, ‘cause at the rate I'm going, when I'm 30
    I'll be the only person in the nursing home flirting
    Pinching nurse's asses when I'm jacking off with Jergens
    And I'm jerking, but this whole bag of Viagra isn't working
    And every single person is a Slim Shady lurking
    He could be working at Burger King, spittin' on your onion rings
    Or in the parking lot, circling, screaming: I don't give a fuck!
    With his windows down and his system up
    So will the real Shady please stand up
    And put one of those fingers on each hand up?
    And be proud to be outta your mind and outta control
    And one more time, loud as you can, how does it go?

    I'm Slim Shady, yes, I'm the real Shady
    All you other Slim Shadys are just imitating
    So won't the real Slim Shady please stand up
    Please stand up, please stand up?

    'Cause I'm Slim Shady, yes, I'm the real Shady
    All you other Slim Shadys are just imitating
    So won't the real Slim Shady please stand up
    Please stand up, please stand up?

    'Cause I'm Slim Shady, yes, I'm the real Shady
    All you other Slim Shadys are just imitating
    So won't the real Slim Shady please stand up
    Please stand up, please stand up?

    'Cause I'm Slim Shady, yes, I'm the real Shady
    All you other Slim Shadys are just imitating
    So won't the real Slim Shady please stand up
    Please stand up, please stand up?

    Ha ha
    I guess there’s a Slim Shady in all of us
    Fuck it, let’s all stand up!

    Como te dijimos anteriormente te dejaremos una Guía en Pdf con las letras en Español, así que no hagas trampas la idea es que estudies, además de un recopilado en Video acerca de las 100 canciones y música de los 2000 en Inglés, si necesitas ayuda déjanos tus preguntas en los comentarios.

    Los 100 más pedidos durante el año 2000 por Mtv

    Guía en Pdf canciones y música de los 2000 en Inglés por Aprendo Inglés.

    Descubre nuevas lecciones de inglés gratis cada semana

    👉 Suscríbete a nuestro canal de Telegram 👈

    Comparte esta lección. Gracias!

    Otras Lecciones que te pueden interesar

    Subir

    Utilizamos cookies de análisis y técnicas para mejorar la experiencia de navegación por nuestra web y para mostrar publicidad relacionada según el análisis de la navegación del usuario. Puedes aceptarlas o personalizar tu configuración que se aplicará a esta web. Puedes informarte más profundamente sobre qué cookies estamos utilizando o personalizarlas utilizando el enlace a la política de cookies.  Esta opción siempre está disponible en la parte inferior de la página. MÁS INFO